tisdag 17 januari 2012

Tovning...


Känner att idag är en dag att ta tag i något stort - tovar grunden till en tavla. Lila nyanser och vitt som sedan ska broderas på. Jag broderar mer och mer. Fritt och spontant - aldrig planerat - vet aldrig hur det ska sluta. Det kan jag verkligen rekommendera. Det är både kreativt och meditativt.

Jag brukar ha några stycken på gång samtidigt, så när jag kör fast i ett så kan jag gå till ett annat! 

Bestämde mig idag för att skjuta upp PIPPI POWER cirkeln. Vi behöver vara några fler än vad som anmält sig om det ska bli någon dynamik i gruppen. Planerar en i höst istället. Däremot kom min geniale man på att jag kunde ju ha en PIPPIHELG så det blir det nog - om jag får ihop en bra grupp! Funderar på en heldag med Pippi energi här i Villa Livskraft, en Lördag. Den 11 eller den 25 februari... Någon som tycker det skulle vara skoj? Jag vill ju så gärna att det ska bli av för vi behöver alla stöttning i att våga gå utanför ramarna ibland eller göra något annorlunda eller tanka ny härlig energi...

Må gott alla vänner där ute!

1 kommentar: