söndag 15 januari 2012

Kära vänner...testar att lägga ut min första bild på egen hand. VILLA LIVSKRAFT där jag har min atelje och min man sitt kontor.

I min blogg kommer jag att prata om kreativitet, qigong, livsfrågor och allt som inspirerar mig och förhoppningsvis kan det även inspirera dig!

Jag kommer även att berätta om aktiviteter jag har i Villan...

Här startar jag Qigong den Måndag 23 januari och Torsdag 26 januari kl 18.30

Tisdagen den 31januari 18.30 Startar jag en PIPPI POWER cirkel.

Där läser vi, diskuterar och låter oss inspireras av Gitte Jörgensens bok "PIPPI POWER - 7 vägar till kvinnlig kraft. Vi kommer att varva diskussioner med skapande och inspirera varandra till modet att våga göra det vi alltid längtat efter. Så Välkommen - du åxå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar